Jumaat, Februari 18, 2011

Di sini..

Ihsan: Google

Saya di sini hanyalah untuk menulis apa yang saya lihat, dengar dan rasa pada sekeliling saya. Saya bukanlah penulis hebat dan saya harap saya tidak menulis kerana emosi semata.. Biarpun begitu, kita hanya seorang manusia yang ada rasa yang pelbagai, kan? Untuk itu, saya harus akui yang saya tak mampu menulis tanpa rasa.. 
Kadangkala ada banyak perkara yang tak mampu kita luahkan melalui ucapan, maka saya memilih untuk menulis. Saya di sini sekadar seorang saya, yang buta IT dan tak pandai serba- serbi..

4 ulasan:

la dolce nurhuda berkata...

congrats!!! hepi writing...(",)

sahida berkata...

thank u dear..;)

jaidajamil berkata...

apepun huda...saya ttp peminat awak dan tulisan2 awak :))

sahida berkata...

Thanks Jai, tp jgn melebih- lebih smpai jd peminat segala.. sy bkn Kak Noor Suraya tu, atau takpun Aisya Sofea. Hee, papepun tq so much.